PROTEINE
IZOLATE PROTEICE
CONCENTRAT PROTEIC

Proteine - Oferta de suplimente proteice

Proteinele, baza alimentatiei

Proteinele constituie caramizile pentru constituirea tesuturilor musculare cat si a hormonilor, enzimelor si anticorpilor si pentru inlocuirea celulelor uzate. Carnea, laptele, cerealele integrale, nucile si semintele ar trebui sa nu lipseasca din alimentatia ta. Trebuie sa stii ca cele mai bogate alimente in proteine sunt: carnea de vitel, de vita, carnea de porc, peste, curcan, oua, lapte, lapte batut cu zer si unele legume.

Proteinele pot servi ca sursa de energie atunci cand glucidele sunt insuficiente. Totusi, acest lucru nu este de dorit pentru ca va fi ingreunata munca rinichilor. Proteinele sunt alcatuite din aminoacizi, mai exact exista 23 de aminoacizi care formeaza proteinele corpului omenesc. 13 dintre acestia sunt produsi de organism, insa ceilalti noua, numiti esentiali, trebuie furnizati prin nutritie. Aminoacizii si aportul suplimentar de aminoacizi este foarte important in culturism.

Principalele surse de proteine raman carnea si pestele, iar proteinele animale sunt digerate in proportie mai mare, pe cand cele vegetale au un continut mai mare de fibre si gradul lor de digerabilitate este mai mic. Proteinele vegetale sunt mai sarace sau nu contin deloc unii aminoacizi esentiali, deosebit de importanti pentru organism, iar variantele de a inlocui proteina animala creeaza frecvent carente importante de vitamina D, B12, calciu, fier, iod, zinc, ale caror repercusiuni sunt diminuarea masei musculare, oboseala, crampe. Desi consumul strict de fructe si legume si evitarea, pe cat posibil, a consumului de carne sunt din ce in ce mai promovate trebuie sa stii ca cele mai bogate surse de proteine se gasesc in carne, oua si branzeturi. Fiind atat de bogata in proteine, carnea mareste rezistenta organismului fata de anumite boli, agresiuni toxice sau infectioase, contribuind si la buna functionare a sistemului nervos.

Aminoacizii esentiali sunt: izoleucina, leucina, lizina, trenonina, triptofanul, valina, metionina, histidina si fenilalanina. Dieta vegetariana furnizeaza toti aminoacizii esentiali, cu conditia asigurarii unor alimente variate, bogate in proteine. De aceea este necesara combinarea alimentelor bogate in proteine; de exemplu, a cerealelor cu leguminoaselor, a cerealelor cu nucile si semintele.

SUPLIMENTE BODYBUILDING
AMINOACIZI
ARGININA
AMINOACIZI BCAA ESENTIALI
PROTEINE
AMINOACIZI
GAINERE
ARTICULATII
TESTOSTERON
SLABIRE
MULTIVITAMINE

Mai multe despre proteine si bodybuilding aici

proteine online proteine-online proteine-culturism proteine-fitness concentrate-proteice izolate-proteice proteina-aminoacizi aminoacizi-bcaa proteine online
®  Autor:  www.superset.ro - Magazin online suplimente nutritive fitness culturism -  www.carnitina-slabire.ro