PROTEINELE IN SLABIRE
SLABIREA CU PROTEINE
DIETA PROTEICA SI SLABIREA

Proteine pentru castig de masa

Ca sa faci musculatura, trebuie sa te alimentezi, sa te duci la sala de culturism si sa te odihnesti suficient. In nutritie, cel mai important element pentru a creste in masa musculara este proteina. Din moment ce concentratul proteic este cel mai folosit produs in suplimentatia unui practicant de bodybuilding, este bine sa stim cum alegem tipurile de proteine pentru masa musculara, ce cantitate zilnica este necesara si cand trebuie sa luam proteinele.

Proteina din zer fara discutie, este vedeta proteinenor. Proteina din zer este o proteina ce se digera rapid si are in compozitie aminoacizii esentiali, incluzandu-i aici si pe cei 3 cu catene ramificate, denumiti BCAA si alte componente cu beneficii suplimentare. Zerul este unul din cele doua tipuri de proteine provenite din lapte. Proteina din zer se gaseste in trei forme: concentrat, izolat si hidrolizat.

Caseina este o proteina lenta deoarece se digera si absoarbe mai incet decat celelalte proteine, de aceea este bine sa o folosim inainte de culcare.

Proteina din lapte. Este ce ramane din laptele din care se inlatura carbohidratii si grasimea. Utilizarea ei este intermediara. Proteina din ou. La intrebarea: Care este cea mai buna proteina? probabil ca oul va fi in topul listei. De fapt, multi medici nutritionisti folosesc oul ca standard pentru calitatea proteinei. Aceasta o cantitate mare de aminoacizi esentiali si avand un scor ridicat in calitatea proteinei. Ouale sunt o alternativa excelenta la zer, caseina sau proteina din lapte pentru culturisti.

Proteina din soia. Este tot o proteina rapida. Aceasta nu are un scor prea mare in calitatea proteinei continute, cantitatile de aminoacizi esentiali fiind intr-un raport relativ diferit de cel considerat optim. Reprezinta insa o sursa de proteina indispensabila pentru vegetarieni.

Proteine mixte. Daca iti permiti sa iei tipurile anterioare de proteina separat, atunci e bine sa alegi si o combinatie. Combinand actiunea rapida cu cealenta sau intermediara a diferitelor tipuri de proteina, vei avea un rezultat mai bun decat luandu-le separat.

Suplimente nutritive pentru recuperare. Sunt moderate caloric, cu asimilare rapida, contin si carbohidrati in cantitati anume alese pentru a fi consumate imediat dupa antrenament. Pot contine proteina din zer hidrolizata si alte ingrediente ca: BCAA, creatina, glutamina pentru a ajuta mai mult la reconstructia si cresterea tesutului muscular.

PROTEINA ONLINE
AMINOACIZI ESENTIALI

Mai multe despre proteine si bodybuilding aici

Proteine - Oferta de suplimente proteice

AMINOACIZI
PROTEINE
AMINOACIZI
GAINERE
ARTICULATII
TESTOSTERON
SLABIRE
MULTIVITAMINE
®  Autor:  www.superset.ro - Magazin online suplimente nutritive fitness culturism -  www.carnitina-slabire.ro  l  www.aminoacizibcaa.ro
proteine online proteine-online proteine-culturism proteine-fitness concentrate-proteice izolate-proteice proteina-aminoacizi aminoacizi-bcaa proteine online magazin proteine online concentrate proteice